I. Informacje ogólne
-
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania oraz realizacji zamówień towarów za pośrednictwem Serwisu dostępnego pod adresem http://panasiapolska.abstore.pl .
-
Przed skorzystaniem lub zarejestrowaniem się na stronie http://panasiapolska.abstore.pl należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Jeżeli nie zgadzacie się Państwo z którymkolwiek postanowieniem Regulaminu, bądź z jego całością, uprzejmie prosimy o nie akceptowanie Regulaminu, nie rejestrowanie się w Serwisie oraz o nie korzystanie z Serwisu.
-
Każdy Użytkownik, po zaakceptowaniu treści Regulaminu, zobowiązany jest do jego przestrzegania.
-
Regulamin jest dostępny w każdym czasie za pośrednictwem Serwisu. Regulamin jest zamieszczony w Serwisie w formie umożliwiającej wydruk.
-
Użyte w Regulaminie pojęcia posiadają następujące znaczenie:
- Serwis – platforma internetowa, zlokalizowana pod adresem http://panasiapolska.abstore.pl na którą składają się elementy graficzne, oprogramowanie umożliwiające świadczenie usług drogą elektroniczną na rzecz Zamawiających; w Serwisie prezentowane są Towary Sprzedawcy oraz Ceny netto z informacją o wartości brutto Towarów.
-
Zamówienie – sporządzona i wysłana przez Zamawiającego, za pośrednictwem Serwisu, lista Towarów, które Zamawiający planuje zakupić od Sprzedawcy w Dniu Realizacji Zamówienia.
-
Sprzedawca – podmiot zarządzający i prowadzący Serwis, którym jest Panasia Polska Sp. z o.o., wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000302141 , kapitał zakładowy 50 000 zł, NIP 5272565003
-
Zamawiający – osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zarejestrowała się w Serwisie, zaakceptowała Regulamin i dokonuje Zamówienia.
-
Użytkownik - każda osoba fizyczna korzystająca z Serwisu, będąca przedstawicielem osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej.
-
Towary – towary prezentowane prze Sprzedawcę w Serwisie, które Zamawiający może wybrać celem sporządzenia i wysłania Zamówienia, a następnie je kupić po zaoferowaniu ich przez Sprzedawcę w Dniu Realizacji Zamówienia; Towary oraz Ceny prezentowane w Serwisie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Dokładne informacje na temat poszczególnych Towarów umieszczone są w Serwisie obok zdjęcia Towaru, które jest widoczne dla Zamawiającego podczas składania Zamówienia.
-
Realizacja Zamówienia – dokonanie przez Dostawcę dostawy Zamówienia na wskazany przez Zamawiającego adresu lub osobisty odbiór Towarów przez Zamawiającego w Placówce; przy Realizacji Zamówienia Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar bez wad.
-
Dzień Realizacji Zamówienia – wybrany przez Realizującego zamówienie dzień, w którym ma nastąpić dostawa Zamówienia na wskazany przez Zamawiającego adres lub w którym Zamawiający dokona osobistego odbioru Zamówienia w Placówce; w Dniu Realizacji Zamówienia, jeśli Zamawiający przyjmie ofertę Sprzedawcy, następuje zawarcie umowy sprzedaży Towarów.
-
Koszt Realizacji Zamówienia – opłata za Realizację Zamówienia, jeżeli dochodzi do niej poprzez dostawę Zamówienia na wskazany przez Zamawiającego adres; Koszt Realizacji Zamówienia jest uwidoczniony w Serwisie po zalogowaniu i może być sprawdzony przed przystąpieniem do składania Zamówienia. Wysokość Kosztu Realizacji Zamówienia zależy od rodzaju towaru, wagi i odległości od magazynu.
-
Placówka – należy przez to rozumieć punkt odbioru prowadzony przez Sprzedawcę, które Realizują Zamówienie.
-
Konto – utworzone po rejestracji indywidualne konto Zamawiającego, za pomocą którego dokonuje Zamówień oraz zarządza danymi podanymi podczas procesu rejestracji.
-
Login – adres e-mail podany przez Zamawiającego na etapie rejestracji w Serwisie.
-
Dostawca – osoba fizyczna zatrudniona przez Sprzedawcę i legitymująca się jego pełnomocnictwem, która będzie Realizowała Zamówienie oraz, jeśli Zamawiający przyjmie ofertę Sprzedawcy, będzie zawierała w imieniu Sprzedawcy umowę sprzedaży Towarów z Zamawiającym.
-
Oferta – dokument przygotowany przez Sprzedającego oraz przedstawiany przez Dostawcę w miejscu i w dniu Realizacji Zamówienia, który obejmuje zamówione Towary, zaoferowane towary ekwiwalentne oraz ceny będące cenami ostatecznymi, po których Zamawiający może nabyć Towary oraz zaoferowane towary ekwiwalentne.
-
Infolinia – telefoniczne centrum obsługi Użytkownika Serwisu, czynne codziennie w godzinach 8-16 pod nr tel. +48 22 631 13 60
II. Serwis
- Aby korzystać z Serwisu, Użytkownik powinien dysponować sprzętem komputerowym spełniającym następujące wymagania techniczne: komputer z internetową przeglądarką WWW obsługującą technologię cookies oraz JavaScript
- Użytkownik powinien korzystać z Serwisu zgodnie z przeznaczeniem i powstrzymać się od wszelakiej działalności, która mogłaby zakłócić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, za taką działalność jest uznane w szczególności:
-
ingerencja w korzystanie z Serwisu prze innych Użytkowników, w tym uniemożliwienie korzystania z niego;
-
ingerencja w zawartość lub charakter techniczny Serwisu;
- Sprzedawca podejmuje na bieżąco działania w celu poprawy funkcjonowania jakości Serwisu, jednak zastrzega że mogą pojawić się błędy oraz problemy techniczne w korzystaniu z niego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, Użytkownik powinien zgłosić to Sprzedawcy za pośrednictwem Infolinii. Sprzedawca niezwłocznie podejmie próbę przywrócenia właściwego funkcjonowania Serwisu.
3.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- niekompatybilność Serwisu z końcowym sprzętem i oprogramowaniem Użytkownika lub z jego przyłączem do publicznej sieci Internet ;
- trudności techniczne, w tym błędy i niepowodzenia w łączeniu się z Serwisem, które leżą po stronie Użytkownika.
4.Wszelkie treści umieszczone w Serwisie, w tym znaki towarowe, zdjęcia, opisy, aplikacje podlegają ochronie prawnej.
Jakiekolwiek ich wykorzystywanie w całości lub poszczególnych części stanowi naruszenie prawa.
III. Proces rejestracyjny
-
Realizacja Zamówienia jest ograniczona do określonego obszaru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Złożenie Zamówienia i późniejsze dokonanie zakupu Towarów możliwe jest po wypełnianiu przez Zamawiającego formularza rejestracyjnego. Przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego należy podać prawidłowe i aktualne dane, które są niezbędne do realizacji Zamówienia tj.:
Imię, nazwisko, Nazwę Firmy, pełnioną funkcję, dokładny adres dostaw, numer telefonu, adres e-mail (wykorzystywany później jako Login), ustalenie hasła oraz potwierdzenie zapoznania się i akceptacji Regulaminu.
-
W przypadku zmiany danych podanych przy rejestracji, Zamawiający powinien dokonać ich aktualizacji po zalogowaniu się na swoje Konto, w zakładce „Moje konto” w Serwisie lub poprzez Infolinię. Zmiana adresu, nr telefonu, oraz zgody na otrzymywanie informacji handlowych możliwa jest poprzez Serwis. Zmiana pozostałych danych możliwa jest jedynie poprzez Infolinię.
-
Aby usunąć swoje Konto z Serwisu, Zamawiający musi skontaktować się z Infolinią.
-
Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejnych Zamówień można dokonywać logując się w Serwisie do swojego Konta poprzez podanie Loginu i ustalonego hasła.
-
Login i hasło mają charakter poufny. Zamawiający ponosi pełną odpowiedzialność za działania będące następstwem ujawnienia Loginu i hasła osobom trzecim.
-
W przypadku podjęcia przez Użytkownika bezprawnych działań godzących w funkcjonalność Serwisu, Sprzedawca skorzysta ze środków ochrony przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa.
IV. Proces składania Zamówień
-
Sprzedawca dokłada najwyższej staranności zawodowej, by Towary prezentowane w Serwisie były dostępne.
-
Jeśli Towary zamówione przez Zamawiającego będą niedostępne, w momencie Realizacji Zamówienia Sprzedawca, o ile jest to możliwe, zaoferuje towary ekwiwalentne, których charakter i cena będą zbliżone do Towarów zamówionych przez Zamawiającego. Przy Realizacji Zamówienia towary ekwiwalentne będą wyróżnione spośród Towarów objętych Zamówieniem, a Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia części lub wszystkich zaoferowanych przez Sprzedawcę towarów ekwiwalentnych. Kwota (wartość) dotycząca towarów, które zostały odrzucone, nie zostanie potrącona z karty płatniczej Zamawiającego, jeśli z wyprzedzeniem podał on dane swojej karty w celu dokonania płatności w trybie online.
-
Ceny podane w Serwisie są cenami netto z informacją o cenie brutto. W momencie Realizacji Zamówienia, cena określonych Towarów może się różnić od ich ceny prezentowanej w Serwisie z powodu zmian cen produktów, drobnych różnic w wadze produktów ważonych, dostarczenia towarów ekwiwalentnych w miejsce brakujących produktów. Zgodnie z wyborem Zamawiającego, do ceny Zamówienia może być doliczony koszt zapakowania Towarów w plastikowe torby, zgodnie z ust. 5 poniżej.
-
W przypadku zamawiania Towarów na wagę, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dostarczenia Towarów o wadze różnej od wagi wskazanej w Zamówieniu, przy czym różnica nie może być większa niż +/- 10%.
-
Jeśli, w przypadku Towarów, których cena jest określana zgodnie z wagą jednostkową i których istota na to pozwala, Zamawiający zamawia pewną ilość sztuk zamiast określonej wagi, Sprzedawca dostarczy zamówioną ilość sztuk. Cena zostanie wówczas określona zgodnie z wagą zamówionej ilości sztuk takich Towarów.
-
Zamawiający składa Zamówienie po zalogowaniu się na swoje Konto w Serwisie. Sprzedawca przesyła Zamawiającemu na podany przez niego w procesie rejestracji adres e-mail potwierdzenie zamówienia. Zamówienie to pozostaje dostępne (widoczne) na Koncie Zamawiającego przez okres 2 lat.
-
Zamawiający może składać zamówienia 24 h na dobę, w każdy dzień tygodnia, przy czym Realizujący zastrzega sobie prawo do tego, że zamówienia dokonane po 24 danego dnia będą realizowane w kolejnych dniach roboczych.
-
Zamawiający może odwołać lub zmienić Zamówienie po zalogowaniu się na swoje Konto w Serwisie lub za pośrednictwem Infolinii. Odwołanie lub zmiana Zamówienia zostaną przyjęte przez Sprzedawcę, jeśli będą złożone przez Zamawiającego do godziny 24.00 w dniu poprzedzającym Realizację Zamówienia. Zmiana Zamówienia dotyczy tylko Towarów w Zamówieniu, a nie Terminu Realizacji Zamówienia lub sposobu płatności.
-
Koszt Realizacji Zamówienia nie został ujęty w Cenie Towarów.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Zamawiającego, np. w drodze kontaktu telefonicznego.
-
Składając zamówienie bezpośrednio przez sklep B2B bez pomocy ze strony handlowca Panasia Polska zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia lub jego części. Sklep B2B nie pobiera dokładnej ilości stanu produktu w czasie rzeczywistym. Istnieje małe opóźnienie co przekłada się na możliwość występowania rozbieżności pomiędzy wyświetlanym stanem produktu a aktualnym stanem magazynowym.
V. Ochrona danych osobowych
-
Sprzedawca jest administratorem danych osobowych Zamawiających i użytkowników.
-
Administrator ma obowiązek chronić prywatność Zamawiających i Użytkowników oraz ich dane osobowe.
-
Zamawiający i użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów niezbędnych dla właściwego wykonywania Usługi przez Administratora/ Sprzedawcę, w sposób zgodny z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926).
-
Zamawiający lub użytkownik ma prawo dostępu do treści podanych przez siebie danych i ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
-
W celu zarejestrowania się w Systemie niezbędne jest podanie określonych danych osobowych. Brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych oznacza rezygnację z rejestracji i korzystania z poszczególnych elementów Systemu, które podania takich danych wymagają.
-
Usunięcie danych Zamawiającego i Użytkownika koniecznych do rejestracji w Systemie jest równoznaczne z utratą możliwość korzystania z Systemu.
-
Dane osobowe zbierane przez Administratora są chronione i przechowywane zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
-
Po zakończeniu korzystania z Systemu i po usunięciu konta Administrator zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych Zamawiającego i Użytkowników w celu wyegzekwowania nierozliczonych płatności za usługi oraz w przypadkach dozwolonych przez obowiązujące przepisy.
-
Zamawiajacy i uzytkowinik ma obowiązek aktualizować dane podane w formularzu rejestracyjnym niezwłocznie po każdej zmianie tych danych.
-
Administratorem danych osobowych jest Panasia Polska sp. z o.o.
VI. Realizacja Zamówienia
-
Sprzedawca nie realizuje Zamówień w dni wolne od pracy i święta ustawowo wolnych od pracy. W przypadku wyznaczenia innych, niż określone w zdaniu poprzednim, dni nierealizowania Zamówień, Sprzedawca z odpowiednim wyprzedzeniem umieści o tym informację na stronach Serwisu.
-
Z zastrzeżeniem ust. 3 powyżej, dostawy są realizowane 6 dni w tygodniu w godzinach 10.00 - 22.00.
-
Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dokonać Realizacji Zamówienia w wyznaczonym terminie. W przypadku braku możliwości terminowej Realizacji Zamówienia, Sprzedawca podejmie wszelkie kroki, by jak najszybciej skontaktować się z Zamawiającym przy użyciu numeru telefonu podanego przez Zamawiającego w formularzu rejestracyjnym.
-
W przypadku sprzedaży Towarów objętych promocją lub pochodzących z wyprzedaży, których ilość jest ograniczona, Realizacja Zamówień uzależniona jest od kolejności ich wpłynięcia do Sprzedawcy, a Zamówienia realizowane są aż do wyczerpania zapasów danego Towaru objętego promocją lub wyprzedażą.
-
Wartość Zamówień kilku Zamawiających dokonanych na ten sam adres dostawy nie ulega sumowaniu.
-
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość weryfikacji podmiotów posiadających aktualne pozwolenia na obrót alkoholem.
-
W razie nieobecności Zamawiającego pod wskazanym w Zamówieniu adresem w wybranych przez niego godzinach dostawy Dostawę uważa się za zrealizowaną.
VII. Zasady płatności
-
Zamawiający ma możliwość wyboru następujących form płatności:
- On-line - za pomocą serwisu PayU
- Bezpośrednim przelewem bankowym na konto Realizującego- Serwis
- Odroczony termin płatności 7 , 14 lub 21 dni po zatwierdzeniu statusu konta przez Serwis.
- Płatność przy odbiorze.
VIII. Reklamacje
-
Z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej, Zamawiający może w terminie 48 godzin od Dnia Realizacji Zamówienia, złożyć reklamacje, co do dostarczonego towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
-
Do oświadczenia, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający powinien dołączyć dowód zakupu Towaru, lub w inny sposób udokumentować zakup Towarów.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu od następujących Towarów:
-
ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia;
-
dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu opakowania nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych;
-
Zwrot Towarów następuje na koszt Zamawiającego.
-
Sprzedawca niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania od Zamawiającego reklamacji ma obowiązek ją rozpatrzyć. A w przypadku jej uwzględnienia zwrócić stosownie środki wpłacone na poczet reklamowanego zamówienia.
-
Przed reklamacją, Zamawiający nie powinien korzystać z Towarów w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów. W przeciwnym razie, Zamawiający będzie ponosił odpowiedzialności za zmniejszenie wartości Towarów.
IX. Postanowienia końcowe
-
We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, oraz innych odpowiednich ustaw.
-
Wszelkie wątpliwości wynikające z interpretacji Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający zgodność Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
-
Wszelkie spory wynikające z realizacji Zamówienia, w przypadku braku polubownego rozwiązania, będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny określony według siedziby Serwisu.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany nie mogą naruszać praw Zamawiającego wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania w Serwisie. Sprzedawca poinformuje Zamawiającego o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. Jeżeli Zamawiający nie akceptuje zmian, powinien powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę poprzez kliknięcie w link „Nie akceptuję zmian Regulaminu”, co będzie jednoznaczne z wyrażeniem prośby o usunięcie Konta w Serwisie.
X. Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, opinii i uwag prosimy o kontakt poprzez
e-mail : b2b@panasiapolska.pl lub za pośrednictwem Infolinii.